2012/01/29

Bday is coming! 私の誕生日が来るぞ!


Yo! My birthday is right around the corner, but I have no idea what to do on that day! It's on Monday though, so I need to be at school on that day for sure. I've got an English listening test and I also have to return the food-diary to the teacher on that same day. So I can't skip the school either (=u=)
よっ!私の誕生日がそろそろ来るぞけど、どうすればいいことを分かりません!誕生日は月曜日ですから私は学校に行ってなきゃ、きっと。私が英語の聞こえのテスト、そして食べ物の日記を先生に返せなきゃ。だから学校をスキップするいけないんだ。(=u=)

But do you guys have any ideas? My birthday is on 6th of February and from that day on I'm gonna be 19 yo!. I thought that maybe I could put up a live stream via USTREAM or livestream! I could also play some games, if I feel lonely. If you got any ideas, please let me know!
君たちの頭の中でアイディアがありますか?私の誕生日は2月6日(月曜日)、そしてそれから私は19歳です!ライブストリームするつもりを思った!私の寂しい気ちあれば、私はゲームを遊びってかもしれません。君たちのアイディアがあれば、私に教えてください!

I want to play Project Zero IV/Fatal Frame IV! It has so beautiful music in it, but I don't have the game or console to play with. o(;△;)o
零IVを遊びたい!その中でキレイな音楽があるけど、私そのゲームとコンソルもありません。o(;△;)o
Anyway, now I need to cook something to eat. And maybe I'll go to a shop to get some chocolate too~
とにかく、今は食べ物を調理してなきゃ。そして店にチョコレートを買うに行ってくるかもしれない~

Take care you guys~!
またね~!

0 件のコメント:

コメントを投稿