2012/02/07

誕生日おめでとう・・・・か

Yo! Yesterday was my birthday. I heard 'happy birthday' via Facebook and at school, but only my mother came to visit me - so the party was same as last year. But though I was lonely, I didn't remember to air a live show, like I told I would. I'm sorry that I didn't (T.T)
よっ!昨日は私の誕生日でした。「誕生日おめでとう」と聞いた、Facebookと学校のなかで。ただ、お母さんだけ私の家に来ました。それからパーティーは去年と同じでした。そしてライブするを忘れた。「やるよ」と言ったけど、ごめんなさい。(T.T)

Write a comment to this entry, if you wish to have a live broadcast, please~
ライブを見たいなら、このエントリーにコメントを書きしてください~。

Take care you guys~
またね~!

0 件のコメント:

コメントを投稿