2012/01/01

あけましておめでとうございました~!♪о(ж>▽<)y ☆

We had fun! We sang some karaoke, laughed、danced and ate candies, haha! But now we're heading outside to make a snow-totoro! I'll take a picture of it~ or Rei will - because my camera is behind a lock at my school xD
楽しかったですよ!私とピーアちゃんはカラオケを歌った♪、笑った、ダンスした、そしてキャンディーを食べました!(笑)
今は家の外に雪トトロをしていくよ!そして私は写真をとっていく~・・・いや、ピーアちゃんはとっていく、私のカメラが学校の中にあるから。=ω=

But, HAPPY NEW YEAR EVERYONE!
とにかく、あけましておめでとうございました、みんな~!о(ж>▽<)y ☆

Hell-o 2012!
ヾ(@°▽°@)ノ

1 件のコメント:

  1. Yeah it's me! xD Haha it's okay ^^ Btw I just have to say that I LOVE your blog's design, it looks amazing *_*

    返信削除